Summary
От подкаста ще научите защо видео маркетингът трябва да е част от маркетинг стратегията на всеки бизнес. Ще научите кое е тренд в България и в какво се целят рекламиращите през 2022 година. И още:
🔸 Кои са основите, с които бизнесите започват от нулата
🔸 Как се разви инфлуенсър маркетингът от 2020 година досега и по какъв начин се работи с инфлуенсъри
🔸 Кои хора са инфлуенсъри и защо работата с инфлуенсъра може да бъде риск за бизнеса ви
🔸 Как измервате дали е ефективен инфлуенсърът
🔸 Дали ТикТок може да бъде за всеки таргет и за почти всеки бранд, ще научите за кого е ТикТок и как работи ТикТок
🔸 Защо и по какъв начин има “облъчвани” аудитории с фалшиви видео новини
🔸 Видеото поредицата може ли да се нарече подкаст или подкастът е само аудио
🔸 Какво заимстват телевизиите от интернет и на какво (ще) се учат те
Leave a comment