Kак социалните мрежи засилиха омразата и разделението | Къде е Twitter S3E8

Summary

Twitter коства 44 млрд. долара на Мъск, като мисията му е да създаде най-свободната платформа и “бастион на свободното слово”. 🎧 Епизодът дава отговорите на въпросите: Какво личи от начина, по който Илън Мъск мисли и взема решения в ролята си на нов главен изпълнителен директор на #Twitter, както и:

✅ За каква аудитория е социалната мрежа Twitter

✅ Чия отговорност са данните, модерирането на съдържание и спирането на потоците фалшива информация

✅ Публичен тест ли е наложеният нов стил на управление на Мъск, след като той се обяви против хоумофис, съкращава хиляди служители и спира потребителски акаунти

✅ Може ли Twitter да печели пари, след като преминава от бизнес модел, базиран на реклама, към такъв, базиран на абонамент

✅ Към днешна дата 237 мил. са дневно активните потребители, но достижима ли е целта от 500 мил.

✅ Кои мрежи засилиха омразата и разделението между хората: политически активизъм, тролове, расизъм, Тръмп движение

✅ Недоволните от модерирането на съдържание в соц.мрежи имат различни аргументи: искат регулация, но какво може да предложи Мъск?

✅ Искат ли все повече хора масова платформа без никаква цензура и накъде мигрират потребителите

✅ Поле за активизъм VS пространство за семейство, близки и приятели

✅ Какво може да е бъдещето на популярните соц.мрежи и ще се върне ли в тях отново усещането за общност

✅ “Изхаби” ли се facebook в определени аспекти

Published by

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started