Summary
От епизода ще научите:
⚫ Какви са рекламните формати, които Twitter ще предлага
⚫ Къде се пускат новите услуги – от чат и видео до онлайн разплащания, електронни магазини, игри
⚫ Реална ли е прогнозата на Илон Мъск, че Twitter ще достигне 1 млрд. месечно активни потребители в рамките на идните 18 месеца
⚫ Назначават ли се нови служители и кой ще следи темите: насилие върху жени, CОVIDдезинформация и климатични промени
⚫ Защо Мъск разкрива прикрит от Twitter скандал със сина на президента Байдън
⚫ Защо Илон Мъск обвинява и Apple в ограничаване на Twitter и какво означават думите му за налаган от Apple “таен данък от 30%”
👉 Защо Meta се разследва от Европейската комисия и може ли да стигне до спиране на услуги
👉 Защо Meta заплашва, че ще изтегли новинарското съдържание от Facebook
📌 Кой ограничава акаунти на български журналисти и общественици с ясно изразена позиция против руската агресия в Украйна и как това е свързано със скандала със служители на ситуираната в България Telus
📌 Може ли Telus да осъди сайта Bird.bg и заслужи ли си го с разкритията си сайтът за разследваща журналистика
Leave a comment