Всичко, което трябва да знаете за Instagram през 2023 година | Какво видео съдържание да правите за вашия бизнес?

Summary

От госта в епизода Димитър Христов – специалист Instagram маркетинг и видео маркетинг, ще научите:

💠 Kакво video ще правят бизнесите през 2023 година в YouTube, TikTok, Instagram, Facebook

💠 По какъв начин да снимате за Instragram и с какво времетраене

💠 Kak ТikTok определя в голяма степен посоката на видео рекламата на брандовете

💠 Как и кога се заражда User Generated Content, кои пlатформи в момента го налагат

Instagram:

💠 Защо Instagram залага на все повече видео

💠 Защо един Reel може да достигне до много повече хора отколкото какъвто и да е друг ваш пост

💠 Защо бизнес кампанията ви трябва ли да бъде микс от няколко формата: плюс повече сторита, дори анкети

💠 Кога се публикува в Instagram 

💠 Kак работи Reels и как стори

YouTube:

💠 Налага ли се форматът Shorts и може ли да се нарече задължителен за бизнесите

💠 Какви са видеата, които дават добавена стойност за бизнеса и кое може да стане любимо нещо на всяка аудитория

💠 Защо клиповете в YouTube и в телевизията не се създават по аналогичен начин

💠 Как може да измерите ефективността на вашата кампания в YouTube

💠 Как емоционалните реклами с история стават вайръл в YouTube

ТikTok:

💠 Начини, по които брандът ви да се популяризира в TikTok

💠 Взаимодействие с други творци и конкретен призив за действие

💠 Коя е ниската инвестиция да привличате вниманието

💠 ТikTok за брандовете – как са позиционирани брандовете там

Published by

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started