Summary
От госта в епизода Димитър Христов – специалист Instagram маркетинг и видео маркетинг, ще научите:
💠 Kакво video ще правят бизнесите през 2023 година в YouTube, TikTok, Instagram, Facebook
💠 По какъв начин да снимате за Instragram и с какво времетраене
💠 Kak ТikTok определя в голяма степен посоката на видео рекламата на брандовете
💠 Как и кога се заражда User Generated Content, кои пlатформи в момента го налагат
Instagram:
💠 Защо Instagram залага на все повече видео
💠 Защо един Reel може да достигне до много повече хора отколкото какъвто и да е друг ваш пост
💠 Защо бизнес кампанията ви трябва ли да бъде микс от няколко формата: плюс повече сторита, дори анкети
💠 Кога се публикува в Instagram
💠 Kак работи Reels и как стори
YouTube:
💠 Налага ли се форматът Shorts и може ли да се нарече задължителен за бизнесите
💠 Какви са видеата, които дават добавена стойност за бизнеса и кое може да стане любимо нещо на всяка аудитория
💠 Защо клиповете в YouTube и в телевизията не се създават по аналогичен начин
💠 Как може да измерите ефективността на вашата кампания в YouTube
💠 Как емоционалните реклами с история стават вайръл в YouTube
ТikTok:
💠 Начини, по които брандът ви да се популяризира в TikTok
💠 Взаимодействие с други творци и конкретен призив за действие
💠 Коя е ниската инвестиция да привличате вниманието
💠 ТikTok за брандовете – как са позиционирани брандовете там
Leave a comment